Opis: Podstawowa ranga otrzymuje ją każdy zwyczajny mag.
Możliwości: Robienie misji, wstąpienie do drużyny, możliwość zostania wybranym do egzaminu na maga rangi S, zostanie mrocznym magie, udział w eventach, uczestnictwo w turniejach.
Wymagania: Napisać kartę postaci.
Opis: Potężni magowie, często głoszą o nich plotki lub nawet legendy.
Możliwości: Robienie misji rangi S, Bycie egzaminatorem egzaminu rangi S, Zostanie mistrzem, założenie własnej gildii, możliwość zostania członkiem rady 10.
Wymagania: Zdać egzamin na maga rangi S.
Opis: Najważniejszy członek gildii
Możliwości: Rządzenie gildią, wydawanie rozkazów członkom gildii, organizowanie turniejów wewnętrznych, wybieranie listy na egzamin na maga rangi S, prowadzenie egzaminu na maga rangi S, wybieranie składu reprezentacyjnego do turnieju na najsilniejszą gildie.
Wymagania: Być magiem rangi S i zostać wybranym po śmierci mistrza lub przez niego samego gdy przejdzie na emeryturę.
Opis: Rada stoi ponad mistrzami gildii i pilnuje wśród nich porządków
Możliwości: Ustalanie praw i egzekwowanie ich (bonus raz na tydzień dostaje 1 000 klenotów)
Wymagania: Być magiem rangi S, zgłosić się na turniej, który wyłoni członka i go wygrać.
Opis: Zły mag wyjęty spod prawa.
Możliwości: Robienie mrocznych misji, atakowanie legalnych gildii, kradzierze.
Wymagania: Wykonać pierwszą mroczną misje.
Offline