Magia przejęcia polega na zamianie się w bestie, które już kiedyś się pokonało. Każda przemiana dodaje nam punktów statystyk i wymaga określonej liczby punktów siły woli by nie stracić kontroli nad transformacją. Na start wybieramy sobie trzy dusze, ale dusze te nie są za silne i wzorują się na zwykłych zwierzętach typu kot, pies, lis czy sowa. Każde stworzenie, które zaabsorbujemy możemy używać w dwóch wersjach: częściowej i pełnej. W tej pierwszej statystyki są o połowę mniejsze, ale i wymagana siła woli spada o 50%. W drugim przypadku nie dość, że uzyskujemy pełną moc bestii to może ona nam odblokować dodatkowy rodzaj magii, którego możemy używać po aktywacji pełnej formy, poszczególne zaklęcia wymagają zużycia skill'u i wypełnienia wzoru z tego działu. Dusze natomiast wybieramy stąd jeśli chcemy posiadać takie jak inni lub kreujemy własną o ile jeszcze jej nie ma zgodnie z wzorem:
[u][b]Dusza:[/b][/u] [b]Koszt Przemiany:[/b] [b]Koszt Utrzymania:[/b] [b]Wymagana Siła Woli:[/b] [b]Dodatkowy Rodzaj Magii:[/b] [u][b]Dodatkowe statystyki:[/b][/u] [b]Siła: [/b] [b]Szybkość: [/b] [b]Wytrzymałość: [/b] [b]Zręczność: [/b]
Dusza: Nazwa np. zebry, żyrafy.
Koszt Przemiany: proponowany koszt za przemianę.
Koszt Utrzymania: proponowany koszt za kolejne tury przebywania w tym stanie.
Wymagana Siła Woli: ilość woli potrzebna by nie stracić panowania.
Dodatkowy Rodzaj Magii: możecie coś zasugerować jeśli pasuje do stwora.
Dodatkowe statystyki: nie ma ustalonej liczby do rozdania.
Siła:
Szybkość:
Wytrzymałość:
Zręczność:
Kolejne dusze również nabywa się w tym dziale jednak wypełniamy powyższy kod, jeśli dusza o którą składacie prośbę już jest zaznaczcie to wystarczy napisać "proszę o przejęcie duszy [tu nazwa duszy]" a zostanie wam dana bez, ale o ile macie wolny skill.
Lista Magów (Maksimum 5)
-
-
-
-
-
Offline