Magia smoczych zabójców jest używana przed dwie grupy ludzi jedna z nich została wychowana przez smoki dzięki czemu posiada nauczoną przez nich magie zaś druga za pomocą lacrymy wszczepiła sobie cząstkę smoczego ciała. Każdy smok co za tym idzie i użytkownik jego magii posiada atrybut od którego zależy jego magia np. magia smoczego zabójcy ognia, magia smoczego zabójcy metalu, magia smoczego zabójcy niebios. To tylko niektóre z opcji bo wy sami możecie wybrać swoje własne i niepowtarzalne atrybuty. W dodatku wasza postać pożerając wybrany żywioł regeneruje swoją mane, zjadając zwykłą cząstkę energii odnawiamy 5 punktów zaś jeśli zjemy zaklęcie z naszego atrybutu zyskujemy tyle ile kosztował czar. Ponadto posiadając ten rodzaj magii użytkownik zyskuje 15 punktów statystyki jeśli jest rodzajem wychowanym lub 15 po aktywacji trybu sztucznego (tryb aktywuje się w jedną turę, ale trwa góra pięć). By posiąść magie nauczoną od smoków trzeba wybrać ją przy tworzeniu kp zaś sztuczną można dopiero jako drugą. Lista zaklęć znajduje się w tym dziale. Biorąc tą magie jako pierwszą możemy dostosować już istniejące czary do swoich atrybutów lub stworzyć nowe pasujące między innymi do kanonu.
Uwaga: Każdy smoczy zabójca ma dużo lepszy węch i chorobę lokomocyjną (czasem dodatkowo morska)
Smoczych magów może być tylko ośmiu (pięciu wychowanków i trzech sztucznych)
Lista Wychowanków:
-
-
-
-
-
Lista Sztucznych:
-
-
-
Offline